INSTAGRAM

Sunday, April 22, 2012

Hari ahad, 22 April 2012

As salam,

happy sunday!,
hepy ke?







 muke jerawat dan berkedut, akibat stress dan tak mandi
 hingga ade budak operator menegur,
 hamboi, sesukenye tegur jerawat aku, 
ade aku kisah :P


Aku kne kerja hari ahad, sampai bosan duduk ofis, sampai kenkonon rajin nak bace nota tentang raw material , tengok perkataan barium sulfat (BaSO4)... pssst .. (tetibe lupe camne simbol die , terpaksa mak jemah cari kat internet),

oh, rupenye filler  untuk buat plastik selama ni dari bende alah ni lah...

5 minit kemudian,

terus rase nota tu harus dibuat penghadang cahaya lampu ofis agar lebih lena tidur.

2.30 p.m



tak lama lepas tu, terfikir syok jugak amik gambar,
buat kenangan-kenangan jadi rindu-rinduan

minta-mintalah tak de operator yang perasan , macam clear jek.


memang brkesan,






4.30 pm.

Abang Zailan (bukan nama tak benar) : Kenapa hari ni, boring e?

Aku : Ha ? (blur)

Abang Zailan : Tak de, tadi tengok , ingat tidur, lepas tu gerak pulak, amik gambar.


Aku : AAAAAAAAAAAAA (dalam hati ) tak,  ingat dalam hati rupenya terkeluar secara lisan.


Abang Zailan : Nape? nak letak kat fesbuk e?

terkesima.. (menahan malu, nasib baik bukan operator comel yang tegur begitu.:P)



2 comments:

  1. hahahaha.. boring ye mun~ kuikui..

    ReplyDelete
  2. baik boring kt opis dpt duet..dri bosan dok rmh time cuti...huhuhu

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D