INSTAGRAM

Wednesday, January 26, 2011

sedar, aku memang bukan terhebat

As salam


kalau tak rindu tak pe,

kalau sudi bace pun dah cukup teruje,



Pengajaran untuk saya,
budak perempuan umur 5 tahun, tak boleh nak tinggi suara ,






Nanti tak nak datang sekolah.
Mak bapak akan persoal cikgu sekolah.




Okay , dari seorang yang `bekeng'  kepada

lemah lembut ( loya tahap tengok taik budak),





senyum tu palsu jek. stress mak, nyah!




md ::: Masih bertahan.

5 comments:

  1. harap bersabar jela yek. wiken cucuk langit la haha

    ReplyDelete
  2. haha....tasik ngan pkns tu lah tempak cucuk langit nyek...haha

    ReplyDelete
  3. pipi makin comel aku tgk...so sweet

    ReplyDelete
  4. kau macam tak sajak la untuk naik suara. tak sesuai. hahaha.

    ReplyDelete
  5. aj ::: ha, tang pipi jek comel yg lain makin ganyut dAH...HAHA

    surya ::: semua budak benci kat aku hahaha.....

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D