INSTAGRAM

Friday, October 10, 2014

Pengawalku Si anak bongsu


As salam,



Dilahirkan sebagai seorang anak bongsu,
Punya abang dan kakak yang anggap diri kurang berdikari,
Menjadikannya kadang-kadang terlebih susu,
Namun sifat penyayang memang sangat serasi dalam diri.

Si anak bongsu juga lebih dekat dengan keluarga,
Berusaha menyatukan orang yang tercinta,
Namun bagaimana pulak si bongsu dengan sahabat-sahabatnya.

Si bongsu penceria,
Mereka penghibur,
Mereka penuh emosi di jiwa,
Namun kuat tidur.

Mereka bercerita tentang lelaki idaman,
Mereka bercerita akan angan-angan,
Mereka juga bercerita tentang dunia dan keamanan.

Hati si bongsu juga rapuh,
Namun jiwanya kental,
Mereka kata 'aduh',
Namun kulit nya anjal. (macam ni pun boleh ka?)


Si bongsu yang satu ini,
Semoga berjaya pada suatu hari, 
Dan jangan dilupa jasad disini,
Walau  sudah bersuami.

Biarpun ku sudah tahu hakikat,
Manusia berubah mengikut masa,
Rasa jauh walaupun dekat,
Siapa kita menidakkan takdir Maha Kuasa.
   
Walau berapa lama aku bersamamu,
Aku masih tak tahu banyak tentangmu,
Mungkin itu memang sifatku,
Malas amik tahu.



Huhu

Kalau ku sesat kau tunjukkan jalan,
Andai kau tidak jumpaku di syurga,
Tolong tanya tuhan,
Bawak aku bersamamu merasa indahnya di sana.


Si bongsu ,
Akan ku semat dalam diriku ,
Segala jasamu padaku,
Biar teguh terpaku,
Semoga Allah merahmatimu,
Itulah doaku untukmu.



 

















                       









I tahu you buat semua ni untuk masa depan kita jugakkan,
You nak belanja I makan mahal-mahal kan bila kita keluar sama nanti.
Haha.
Terbang tinggi dan selamat tinggal,
my pengawal , my boyfriend.



Nak tahu , apesal dia pengawal 
Klik sini sweet sangat uolls

Well, sejarah memang memalukan


                 

That is the best thing I can do, make people mad.




Anak bongsu dalam hidupku, my saviour
(rela tau letak gambar muka macam tu)

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D