Tuesday, May 25, 2010

Perihal kawan baik

as salam

bile bercerita tentang persahabatan/friendship/ BFF ke hape...

selalu orang sgt gumbira bercerita perihal mereka.....

sy dan orang yang baik dengan saya jarang (cam x pernah jek) cakap kaulah sahabat aku yang sebenar-benarnye..

bagi saya keikhlasan dlam persahabatan lebih penting (hati mahu ikhlas)

bukan sebab ko kayer, ko glamer, ko pandai, ko berpengaruh atau cantik ke hape

dan kawan-kawan yang kawan dengan saye mestilah berkawan dengan saya bukan atas sebab2 di atas.. (berape byk kawan dah), sebab aku sedarlah wei, aku x punyai semua kriteria yang di atas


               yelah ko x cukup hot lahkan sampai nak buat pertandingan sape layak jadik bff  ko


dan sesungguhnya saya bersyukur bila mempunyai kawan-kawan yang sangat bagus..
Allah telah turunkan kawan-kawan yang sangat baik kepada saya yang kurang baik ini  dan saya tak perlu sampai nak buat rintihan atau pertandingan best friends forever..
sehingga saya rasa mereka x sepatutnya jumpe dengan orang yang macam saya...
sentiasa menolong saya walau saya x punya apa-untuk diberikan.....
saya buat post ni bukan kerana ape-ape
kalaupun saya x selalu contact ke hape...
tapi yang pasti saya sentiasa ingat anda dalam doa saya, InsyaAllah....
itulah pemberian yang saya rasa terbaik yang saya dapat berikan..



 Jamilah Tubari dan Noriah Abd Kader, kenal sejak umur 22 tahun sehingga kini sudah 36 tahun persahabatan mereka


walau x berjumpe, tapi taste yg same( tengok kaler suar dieorg) dan mangkuk design same brand Claytan.



md::: hehe....bile lagi nak jumpe si kawan-kawan yang baik ni, nak tunggu berpuluh tahun jugak ker..

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D