Saturday, September 17, 2011

kau yang ku sayang

As salam,


zaman sekolah adalah zaman yang indah untuk dikenang, kalau yang pedih pun, sudah bertukar menjadi seperti masak lemak cili padi , sungguh nikmat untuk diingati.

zaman di mana, aku pertama kali berjauhan dengan mummy and daddy ,

zaman di mana, aku menangis di katil atas keseorangan, dan di dalam bilir air sebab rindu dekat mummy and daddy,

zaman di mana, aku bertahan mencari manusia bernama teman,

zaman di mana ia membentuk aku sekarang,

walau aku tiada kerjaya gah untuk dibanggakan,

tapi aku ada teman yang takkan aku lupakan,

teman yang aku pasti aku ceritakan pada setiap kawan,

dan membuatkan aku sentiasa tersenyum sakan,

kau antara anugerah yang aku takkan sia-siakan.

dan selama 12 tahun umur persahabatan  , (kalau ada anak dah amik UPSR dah).

aku harap ia akan kekal sehingga umur terakhirku, hingga terpisah jasad dan nyawaku.



Selamat hari jadi  Fatma Karimah binti Paiman,
Semoga sentiasa dirahmati oleh Allah, 
dan disayangi,
oleh bakal suami. 
(cepat-cepat cari jodoh)

md: sejak bila aku panggil mak ayah aku , mummy daddy...:P

md : memang pikir masak-masak ar nak tulis entri jiwa-jiwa ginih, padahal kalau cakap asyik mengutuk jek.
gambar ihsan  Nurhairunisa Ahmad ( sebab bukan kau punya besday, jadi takda gambar ko. Jangan mare e :P)

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D