Wednesday, October 12, 2011

Saya rasa saya cantik

As salam,


















siapakah mereka yang agak tak berapa nak cantik nih?

Tapi, mereka yang semua mude-mudi ni telah bertukar kepada wanita yang sungguh cantik , hingga digilai suami sendiri.







Nadia, 25, 2 orang anak. Seorang suami




Amalina Peter, 22, seorang anak.Seorang suami



Yana Saiful, 23. Seorang suami.


Mana suami mereka, ? tak nampak pun (eh, ape tengok laki orang nih..ep ..ep)

Ni nak citer bagaimana, mereka yang jerawat, teruk , lebih teruk dari aku nih ,
sudah cun melecun, Semua guna herbalife.


Aku?
Boyfriend aku lagi cantik lah...hehe.


Aku tengah dalam proses ar nih, Pastu  baru leh  kahwin :P

Dia suruh aku muke aku licin cam baby baru leh die tangkap gambar senyum.
Dame.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D