Wednesday, March 13, 2013

DBSB : siri 12 : teman serumah mencari bahagia

As salam,


Dulu,


kita bergembira, layankan perangai gila






makan bersama,






ketawa bersama,






masak engkau sahaja.
 















dengan Ira


kemudian, kau membawa khabar , yang  kau mahu berumah tangga,

ok, aku gembira,
menjadi saksi, pencarian kasut untuk si cinderella,










itu sahaja, yang lainnya, aku menikmati makan percuma,




lauk kambing kesukaan,





 dan juga kek resipi rahsia





kagum juga aku , sungguh cool kau ketika itu, menyaksikan kek kahwin kau jadi  begitu

Apa respon kau? masuk perut hancur jugakkan?

Hari bahagia, harus lah bahagiakan.

yang penting, tekak aku bahagia, perut aku merana biar sebentar, pandailah aku singkirkan.


Sekarang,



Aku nampak kau, tapi bukan aku yang disisi





Dia membelaimu dengan izin dan permisi






Sentuhan katanya semuanya kau iakan








Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan








Aku redha walau tidak ku damba













Kau bahagia kami bahagia.







Baiklah, yang dah kahwin tu selamat dah, yang lain tu meh kita cari bahagia





Zzzzzzzz....



13 comments:

  1. ko tak habes2 dengan johan kan.
    kakakaka

    aku ni dah la tengah lapar.
    benci benci benci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, wana, tak payah nak benci sgtlah, makanan ko lagi gempak2...aku ni makan makanan jimat kos jek, org masakkan kat umah..huhuhu

      Delete
  2. Gile la ko ni sengal hahahaha mengong

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK boleh lawan sengal ko...huhuhu

      Delete
  3. hehe comel jer entry nie, such a close friendship! btw nice pelamin!!

    x
    farah

    ReplyDelete
    Replies
    1. FARAH, u x tengok pun full pelamin, aah, pelamin die comel :)

      Delete
  4. ok. Saya teringin nak makan gulai ketam tuh. sedapnya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, masak lew ape lagi, kite pun org masakkan...hihihi

      Delete
  5. Part last paling gempakkk..ekekeke

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D