Saturday, February 20, 2010

kita takkan pernah tua

As salam...


gambar adalah pesanan penaja


tiada kena mengena dengan cerita di bawah...


8.00 p.m

Puan M ::: M, mane mak ko ni, tak balik-balik, jauh no lah singapura tu

M ::: .......(senyum)

Puan M ::: cube telefon, tah bas rosak agak nye...

M ::: ......... (cube telefon, tapi tak dapat)

Puan M asyik mengeluh, bertanyakan Puan J yang tak balik-balik.(Puan J menyertai rombongan ke Singapura).


10.00 p.m

Puan Z (kakak kepada M), pulang dari melaka.

Puan M juga mengeluh tentang hal yang sama kepada Puan Z


Puan Z ::: embah, tak payah fikirlah. lewat sikit baliklah tu.

hingga hampir tengah malam, Puan M pergi ke katil dan masih memikirkan tentang Puan J.


12.oo a.m

Puan J sampai ke rumah...

Alhamdulillah....

M ::: ...fuhh..lega (dalam hati......sambil surf internet)



md::Puan J berusia 58 tahun

::Puan M berusia 77 tahun.


terimalah yang ibu bapa masih risaukan kita walaupun kita fikir kita sudah besar. Bagi mereka , kita sentiasa masih kecil....

5 comments:

  1. Nak teka sapa watak utama. Nak teka! Nak teka!

    ReplyDelete
  2. haha.. lawak la citer ni..kuikui

    ReplyDelete
  3. surya ::: hahhaa..x payah...huhhu

    seedah ::: nasib bek ko paham...hahha

    ReplyDelete
  4. hahaha embah2...yer Pn SR pon begitu juga cume En A jer yg malu2 nk tny anaknyer yg sorg dah terlepas ni hahaha

    ReplyDelete
  5. hahaha..tau x per....sure En A...pun risau

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D