INSTAGRAM

Thursday, March 3, 2011

nampak indah, bukan mudah

As salam,




SENARAI DUKA

  1. percubaan untuk memikat hati emak sendiri tidak berjaya.
  2. english aku broken
  3. budak tak reti-reti baca
  4. skrip mc tak buat.
  5. persembahan budak macam nak sorok bawah kerusi.
  6. link memburukkan  jenama produk kat facebook


kalau senarai ini diteruskan 
boleh mengundang sakit jiwa.

:(



SENARAI SUKA


  1. Pelanggan pertama adalah Maid Tadika.
  2. Melihat gelagat budak-budak

senarai yang ini membangkit semangat..
membakar jiwa
menjadi lebih teruja

.......

:)

 Nikmat yang Allah S.W.T  beri terlalu banyak,
cuma kadang-kadang kita yang tak sedar.

Astaghfirullah.


 lakonan membuat wajah keibuan dan mesra kanak-kanak tidak menjadi.



md ::: senarai gembira ketiga, terasa kulit lebih licin  dengan shake dan teh herbalife :P

2 comments:

  1. ape dah jadi dengan kau?herbalife? apakah?

    ReplyDelete
  2. aku jadi ejen herbalife...kalo ko nak cube produk kesihatan...pengurusan badan secara sehat..meh lah contact aku..hehe

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D