INSTAGRAM

Saturday, January 28, 2012

Pergi Oversea dengan hanya RM122.

As salam,


Video dah berzaman, May 2011,hehe, ... so, apa yang ada dalam video tu mungkin  dah berubah untuk sekarang! hehehe! Bangkok Best! So, entri pasal Bangkok kat sini, kalau rajin nak baca kan, alang-alang tu  klik je lah kan SINI






nak pergi singapura petang nih, jalan-jalan cari makan, ye lah nak cop lah pasport tuh kosong jek kan, ade satu jek cop thailand. Muahahaha. Tu yang bawak 50 SD jek.

Sebelum tu, layan Donut dulu


Jemput-jemput

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D