Friday, August 17, 2012

rambang menjelang raya

As salam


Kerepek

Ini tahun, aku jadi minah kerepek, aku semangat amik order, siapa yang order awal tu dapat lah kan, tapi yang order lambat tu tak dapat. siap kena perli, order kemain lagi, dapatnya tak.

Nak tahu apa perasaan aku, dikatakan begitu...

bagai kerepek pisang pedas digigit gigi kapak.

Heloo, ade member dari Kelantan suruh aku pos, Bos aku dari Singapura repeat order , orang office cina memang susah ar nak dapat, raya kot....apa-apa boleh jadik.









Sikit lagi macam part time kat pasar malam.





Kasut Raya


Belian terbaik aku, selain tudung bawal adijuma , beli rm150 percuma satu tudung, pastu tanpa ada motif jual balik tudung tu kat orang, aku punya mencari kasut, yelah bajet tak besar, tapi nak yang ada nama, Vincci jelah targetnya, asal pergi jek semua buruk benor, (yg bawah rm 50) hewhewhew.. Dah macam part time kat Aeon tebrau pun ade, kerjenye asik pergi tapi tak beli.


Tutorial tudung raya Datin Jap.






Last-last, mak cik pergi seorang diri , parking kat belakang sekali, belah-belah Harris (kedai buku) , memang jarang benor ar nak buat gini.

Mak cik baru perasan ade Charles and Keith rupenye, sapa suruh jarang pergi kedai buku, kan dah tak nampak. huiiiii adelah yang cantik tumit tajam, mak cik tengok yang ade sale jelah kan.... RM76 kot...
(terbukak ke hati aku nak pakai tumit tinggi  berkaki tajam)

Takpelah mak cik hold dulu

Lalu Kat sebelah dia ade butik ELLE, weh ade ELLE rupenye kat sini. OMG, dah berzaman kau pergi ulang alik sini, baru perasan ke hape nih..

Ke selama nih memang tak nampak , sebab tau tak mampu
Tapi bila akak tengok (akak pulak jadiknya) 50% terus akak masuk

weih... Kasut die tulis harga rm44.70 mahhh.... confirmkan dulu ngan salegirl, betul ke harga die .. kang nanti bila sampai kaunter, ternganga aku nak bayar RM149.
Betul! dan ada saiz 8 ! 70% ko, merasa lah akak nak pakai ELLE.





Aku masih berjiwa remaja Lalalala,
* sambil jalan melompat lompat silang kaki.
Dapat bayangkan tak?


Kulit raya


 
Uolls ingat tak muka kita yang jelita tu dipenuhi jerawat?

Tak Ingat? tak pe lah kita tunjuk, tapi ini tak teruk sangat, takut kalau letak , ada yang mimpi kan wajah kita. hihi.







Muka bulan.bulat.berkawah.



Nak tengok tak muka kita sekarang, aishh, tak bolehlah. kita malu nak tunjuk muka kita sekarang. Tapi nanti kita tunjuk muka kita yang kita amik hari tu.
Tapi, janji jangan mimpi muka kita tau.

.
.
.
.
.
.
.
janji
.
.
.
.
.
.
.
janji
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Janji Tau. Ok.






Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin
Dari Hujung Kuku kaki, hingga hujung rambut bercabang.


2 comments:

  1. Terima kasih sebab bagi tutorial. Nanti boleh praktikkan...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, sama-sama ... ceh, mcm r kite yg buat tutorial tu kan..huhu

      Delete

terima kasih sudi baca :D