Tuesday, June 11, 2024

Pengakuan berani mati


As Salam,

Pejam celik dah separuh perjalanan tahun 2024 ni oiii.

Aku punya target banyak belum tercapai, sempat ke tidak nak pecut ni korang??? 

Kebelakangan ni aku rasa hari-hari aku hanya rutin yang sama   pergi kerja balik kerja, 

Hari cuti; kemas rumah , basuh baju dan qada tidur.

Dan, kebetulan hari ni aku cuti, aku contact kawan aku Nisak , sebab nak borak depan-depan haha nak berinteraksi secara langsung. 


Ya, sebagai seorang introvert tegar, aku memang suka sendiri, tapi dah hukum alam, manusia ni kadang-kadang perlu berhubung dengan ‘jasad’  lain , keperluan untuk meluahkan perasaan  memang lahir secara alami dalam diri 
agar mental kekal stabil. haha.




Terima kasih Nisak, sebab suka bercerita dan berkongsi pandangan tentang pelbagai isu.
Dari isu dunia ; drama cinta,  geopolitik, pendidikan hinggalah hari kematian dan hari kiamat.




Minta maaf adik belakang tu, masuk dalam blog saya,  malas bubuh sticker. 




Aku bersyukur , ada kawan yang bila aku perlukan, just one call whatapps away je.




Dan , ya aku mengaku dalam hati aku , setinggi mana keinginan  aku untuk tengok kau menjadi isteri orang,
Tapi, dalam masa yang sama aku bersyukur kerana kau masih single dek banyak tolak pingangan orang.

Alamakkkk 😜 bukan rahsia lagi. 
Kucing = me 
Lariiiiiiii😆



 



No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D