Friday, September 4, 2020

Cas Bateri Mendaki di Bukit Timah

As Salam,

Setelah beberapa episod kemurungan, dan akhirnya aku dapat kembali mencari sebahagian diri yang hilang.


hutan dan alam semula jadi, memberi rasa hidup, seperti ada kuasa, memberi rasa ketenangan... Subhanallah, pencipta kuasa alam.



Feeling tetap yerrr.... 



Benarnya nak buat pose rare ala yoga yang tampak effortless, tapi korang nilaikan lah sendiri... #yogakonon. 


aku try nak ambil gambar Hajar dengan kanopi pokok-pokok ni tapi apakan daya tak berjaya. Sekali Hajar tangkap gambar aku berjaya. Nampak simple ya nak ambil gambar, tak semudah nak buat ootd atau selfie guna instagram filter.

Nampaklah juga sesi jongos beserta topi pinjam daripada Hajar. 


Gigih gila Hajar tangkap gambar aku yang nak macam-macam angle, nak ala-ala autumn lah, nak ala-ala instafamous lah. walhal hasilnya.




Tunjuk BTS dulu.


Hasilnya,
Sendu ya duduk atas daun kering. 😂


" Hajar, bagi kaki kat aku" 


our sweat face, sweet ke tidekkkk. 


Effort tau nak naik batu ni. Lagi senang daki 163m dari naik batu ni. Malas je nak tunjuk bts. 


fyi, feeling is compulsory in this case. 


helok nya gambar kita. Macam Bff  gitoh. 
Hajar, "Bff setahun sekali..luls"



Kaki mana yang menjadi pilihan hati.



Memang perlu ya aku perlu upload gambar hasil tangkapan aku yang perasan ala-ala di Korea ni, walaupun hakikatnya, matahari tegak atas kepala. 






yelah asyik bagi posing poyo, kaki panjang senyuman dari dalam hati je. 
Kita bagi lah pose Kung Fu Helang Betina mencari makanan pulak. 

Jeng jeng jeng. 
Waktu yang ditunggu telah tiba. 


Tom yam pertama aku sejak bermusafir di Singapura sejak 11 Mei 2020.

Konon rewardlah dah naik bukit yang digelar Singapore Mount Everest yang berketinggian 163m
Amboi kau pandang rendah ya. 


Kegemaran ramai. 


kecewa ya teh dia. Sejak aku kat sini, tak dapat lagi aku rasa teh yang sedap. Semua teh kelat, tawar je... derrr guna lah krimer pekat manis. Biar lemak berkrim. #janganbicarasoalkesihatanyadalamsituasini #akutengahemonih.


Terima kasih Allah, berikan rasa nikmat kegembiraan di bumi asing ni. Allah telah beri apa yang kau harapkan tanpa kau sedari.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D