INSTAGRAM

Sunday, October 3, 2010

sengeh pisang

As salam,







gambar hanya sekadar hiasan (tiba-tiba)
pisang memang sentiasa menjadi buah kesukaan :P



Seorang perempuan dibawa ke mahkamah lepas mencuri kat supermarket.

Hakim: Puan Senah, apa yang awak ambil?

Puan Senah :  setin kecil buah pic jek, cuma ada 6 pic dalam tin tu.

Hakim: Saya hukum awak dijel 6 hari untuk sehari bagi sebiji pic.

Puan Senah pitam dan tumbang ke lantai. Suaminya memangku Puan Senah ke ribanya.

Suami Puan Senah : Yang Arif,
                               Dia curi setin kacang peas jugak!

















eh, terlebih sudah...
nak letak gambar canned peach, google keluar gambar-gambar ni terus, 

air liur teraktif pulak.

Sumber : Reader`s Digest (oktober 2010).. 

md:::  bila aku translate , jadi pelik dan tak jadi nak sengih pun.

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D