INSTAGRAM

Friday, January 1, 2010

budi dibawa mati

as salam

01.01.10;
  • tarikh akhir praktikal
  • say gudbye to teman2 yg kawan x sampai 6 minggu
  • bg cekelat untuk semua ahli makmal termasuk org yang aku x pernah tegur pun..
  • menanggung hutang yang super berat
  • genap umur 57 untuk ayah =)
6 minggu yang lalu,

23.11.09 ;
  • daftar dengan dihantar emak n mak inah
  • mak inah kate die amik pukul 5
  • naper lame sangat nak abis/ 6 minggu ni lamenyer?=(
sepanjang 6 minggu yg tersebut;
  • dapat kawan baru
  • berjumper dengan insan2 yang sgt baik
  • mengenal betape diri ini sgt kurang pandai
  • menyedarkan diri bahwa hidup ini memerlukan org lain
  • mengajar diri bahwa beratnyer terhutang budi
billion terima asih utk semua insan yg terlibat dlam menjayakn pekerjaan pertame saye di Makmal Kesihatan Awam Johor Bahru
walau x bergaji, tenage, ilmu dan senyuman anda semua memg x ternilai dengan cadbury cekelat
gift for MKAJB`s staff
kak ria...
sudi menunjuk ajar
manjawab segale persoaln
bimbing sayer, nasihat dan mcm2 lagi...

nadia n mira
aku memg bertuah dapt jumpe manusia baik spt kalian
menumpangkan aku kat umah ko kat setia indah yg best (walau aku pening sampai muntah g umah ko, setengah jam wei, tiap ari) masak untuk aku, bentangkan toto untuk aku, tumpangkan g makan ngan naik kete ko..... pegi angsana beli cekelat n many more....walau korang x suke amik gambo

nini,
.....uitm dihatiku
time kasih utk ko
sudi bg aku naik kete waja ko...
pilih hadiah riang untuk aku
belikn pisang goreng untuk aku

nini tolog pack cekelet, adiah tabung(kal ke-2 dpt adiah tabung dr mira, nadia,nini, kak ria, n nazirah)


dgn free of charge....walau kamu bertiga baru kenal aku.....

nazirah

walau ko lebih mude dr aku
ko sememgnyer mengajar aku agar mnjadi positif....

dayah, ana,mas, sef,riz

dayah, thanx ajar aku microbes yg aku seyes blur giler..ko baik (he..he org pontian ...)
thanx sebab jadik kawan aku walau hanye 5 hari kite kenal...
ketegaran kamu semua jalan selame 10 minit g kerje
membuatkan aku cemburu dengn kamu semua

kerane

korang x menanggung hutang seperti mane aku........



mak inah n mak long,

anda adalah wanita tabah..........

minta dihalalkan setiap minyak masak n petrol,
setiap butir beras, setiap titis air, setiap titik peluh, setiap saat waktu rehat,
setiap watt elektrik....dan segala2nyer untuk sayer...


md::::::benar hutang budi memg x terbeli......sungguh hingga ke akhir nanti.....
:::::: kali ke-2 dpt adiah tabung, maksudnye kene simpan byk duit untuk 2010....,

No comments:

Post a Comment

terima kasih sudi baca :D