Friday, July 9, 2010

Blog dan anugerah

As Salam,


ok, ni adalah anugerah blog saya yang julung-julung kali diterima daripada Senior saya ketika di Sakti.  Miss Melissa Rina.saya tak pasti dia pernah perasan saya tak (oh, memang gadis sebelah belakang pintu betul ko ni)

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini. 
disebabkan ia dikatakan mesti..Maka, mestilah saya memuji nya ..hehehe...Ok, kak Shasha (saya tak ingat adakah saya pernah memanggilnya sebegini) adalah seorang MAHER (pengawas), sweet sebab tu jadi pengerusi majlis untuk perhimpunanan masa sekolah, happy go lucky dan berterus terang.
masa usrah dekat surau Al-Jawahir, tak ingat lah tingkatan berapa tah, ada soalan , kalau tak silap berkaitan dengan isu Amerika..

Apa yang kita boleh lakukan untuk menentang Amerika?
 (lebih kuranglah, oh, kritikal betul aku ni, kena makan ginkgo biloba nih)

dan dia cakap, 
Saya nak bunuh Bush, (masa tu George W.Bush lahkan Presiden Amerika).

Tak taulah kak shasha ingat lagi tak..hehe..Bush pun panjang umur pulak tu..


2. Sila beri 'award' kepada 10 bloggers yang lain.
terimalah award nih yer, semua budak -budak nih yang pernah sesekolah, sematrik, seuniversiti dengan saya.
-andy syafone (sekelas mase form 5 )
-lady vicqa ( sekelas masa form 4)
-hidayah (sekelas masa sekolah rendah , darjah 2 kot, 2 kuning)
-kak aishah (sweet senior masa sakti)
-Ziha ( asal, blog ko ilang..kazen yang nak sangat dok kedah )
-ain ( kazen, berkelisa kuning)
-izen ( oh, budak hot kat kuliah 4)
-ika ( cute tiny gurl =D)
-nisah (  budak suka update secara pukal^_^)
-Cdah ( gembira sentiasa)
  
'' kalo korang tak nak buat post pasal ni tak pe, aku ikhlas bagi award kat korang ..hehe"


3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni.
   yolah

4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?
    Dengan merendah diri, saya rasa, blog saya sederhana seperti tuannya.( poyo ..dan sengih).


md::: terima kasih sesiapa sahaja yang sudi membaca blog ni, kalau ada kritikan yang membina,    silalah beritahu..huhu

2 comments:

  1. eh bkn da bgtau ke dah tkr url? hehe
    http://inibelogbudaksenget.blogspot.com/
    tq sbb bg award tp nnt la dulu tulis psl award ni hehe tgh xde mud

    dari kazen yg nk sgt dok kedah hahahaha

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D