INSTAGRAM

Wednesday, July 28, 2010

Peraduan Pic Cantik

As salam

Woah, Contest ni superb r hadiah dia RM100. Duit rayer weyh. Sape nak bagi. Ia PERCUMA DAN TAK PERLU BAYAR RM2 sehari....


PERADUAN PIC CANTIK ini diadakan oleh NURUL HUDA dan mengharuskan
 meletakkan gambar dengan 4 mimik muka berlainan.





Comel tak saya?


Walaupun, aku telah cuba dengan gigih membuat muka secomel pelakon korea ini, namun hasilnya sungguh menakutkan

sehingga aku tak sanggup nak letak kat sini. Risau ada yang histeria .:P


Jadi terimalah muka yang bermuka-muka ini....




Berminat?.  Sila ke sini. 
Tarikh tutup penyertaan : 16 September 2010

 :

7 comments:

  1. creepynyer hahahahahahahaaaaa kompem menang

    ReplyDelete
  2. histeria tak..haha...kompom e...

    ReplyDelete
  3. hohoho.. best ni.. kena join! kena join! hehe =P

    apa-apa pun, gud luck!! kita bersaing.. hehe =P

    ReplyDelete
  4. huhu..join lah... frust tetibe ...2 contest fail

    ReplyDelete
  5. huhu, menakutkan sgt ke muke aku ni, sampai kate hebat syah..haha

    ReplyDelete

terima kasih sudi baca :D